Gäsp

Ja nu var det ett tag sen jag bloggade känner jag, får kasta upp ett litet inlägg idag tror jag!

Uppe med tuppen idag, tvättdag mellan kl 7 och 10, sitter o väntar på första maskinen just nu, givetvis orkade man inte gå upp så man kunde börja kl 7 hehe :)

Börjar kännas klart bättre i buken nu också, spänner lite ibland o gör ont när jag hostar eller anstränger mig, men annars går det primafint. Skippar pillsen så ofta jag kan också. Så inom ngn vecka gör det nog inte ont alls! Hoppas jag iaf...

Ska på jobbintervju idag också! kl 14.00 med Lars Kjellquist @ Rinkaby Rör

Hoppas jag får jobbet, vill faktiskt verkligen ha det hehe, inte bara för pengarnas skull utan även för att jag tror det är ett najs jobb. GL HF vip... gl hf!


Dags att hämta tvätten. Ciao

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas du får jobbet Vippis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback