Liten resumé samt ngra tankar.

Homse!

23:41 - Måndagkväll

Då startar en ny vecka, vad ska man hitta på, har lite skit att ta itu med, o tyvärr handlar det om pengar, pengar och åter pengar. Vilket är en bristvara i Bobs liv för tillfället. Börjar bli trött på att vara utan, att låna, att snåla, att... att....
Sitter och fixar med syrrans dator, installera Officepaketet samt fixa virusprogram. Inte så jobbigt, men datorn fungerar inte speciellt bra. Långsam. Seg. Jobbigt.

Min dator håller på att dö också, den mår inte speciellt bra iaf. Det märker jag. Lindas dator kraschade häromdagen också. Så den måste också fixas. Crap. Varför kan datorer inte bara fungera, no questions asked. Så hade allt sånt varit lättare. Slippa tänka på sånt skit.

23:47 - Fortfarande samma kväll

Har inte plinkat på gitarren på hela helgen, har varit massa annat i vägen. Alkohol. Nästan så man blir lite deprimerad. Ska inte dricka på ett tag nu. Inte för att jag inte har råd, utan för att jag tror jag måste rensa kroppen på lite gifter hehe, druckit 3 dagar nu i påskhelgen och det har blivit ganska mkt alla gånger.

Var och såg på Vital Remains igår, ett band som
Glen Benton frontar. I studion. Han spelar inte live. Den jäveln. Därför jag åkte dit, så visar det sig att han inte skulle sjunga, jag var inte speciellt förvånad då han alltid av ngn jävla anledning ställer in när han ska spela i Sverige. Med Deicide då. Nästa gång Glen, nästa gång. Tyvärr så var vi bara 3 personer som åkte dit. Alla andra vänner jag har, ja de, valde att gå till samma ställe som de alltid gör, inte förnya sig för en kväll ens. Tråk. Gillar inte hållet vissa går om man säger så, men vad kan jag säga om det. De tycker nog samma om mig, fast inverterat. Ja du fattar... Även om man inte gillar musiken, så kan man ha jävlig kul för det. Men chansar man inte, så förlorar man inte. Men man vinner absolut inget heller.

Känner mig lite som utfyllnad nuförtiden. Behövs jag inte, så är jag inte så viktig. Det är ju inte så att man blir tillfrågad längre. Utan det är väl snarare så att en annan får höra efter vad som händer. Det passar bra att säga en sak ena dagen och för att andra dagen säga en annan sak, eller inte säga ngt alls. Att tacka nej pga en sak, sen göra en annan. Nej, känner att det är min tur nu. Fight fire with fire.

Söndag - NöjesMagazinet

Lördag - Påskmiddag

Fredag - Banken

Torsdag - Då blev jag sur o stack hem.

Nåväl, tillbaka till ngt roligare. Gitarrspelandet. Har som sagt inte spelat på hela påskhelgen, men det har ju gjort mig mer motiverad om man säger så. Kollade mer på gitarrspelet än vad jag lyssnade på musiken igår egentligen, vilket aldrig har hänt förr. Men denna vecka ska jag nöta tänkte jag. Tid har jag ju mkt av iaf, så nog ska jag kunna lära mig lite iaf...

Dredg. Detta band har på bara lite drygt 2 veckor växt från ett band i mängden till ett av mina absoluta favoritband. Fantastisk musik, låter ju inte som ngt annat, frisk fläkt i mitt musiklyssnande. När jag får pengar ska jag absolut köpa deras album.

00:04 - Tisdag

Ja nu är det "ny" vecka.
Vad ska hända...

Kommentarer
Postat av: Evangelinelillylost

Nice site, welcome to my


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback