Dis is the latest blawgentry!

Jao, det var ett tag sen sist, men jag tyckte franzo och RehDog förtjänade lite tid i rampljuset. Hoppas ni njutit av de tu lika mkt som jag har. För det har jag. Nåväl en liten update då kanske, sökt lite jobb osv, Var på intervju igår, köra glassbil ni vet.. HEHE. Gick ju ganska bra så hoppas och tror de ringer tillbaka, dock var det ju ett par intervjuer till, där ett par är en ganska stor underdrift. 50talet till iaf, och bara 4 platser.. så aja..

Vi har skaffat en kattjävel också, en gulröd sådan. Nu till bekymret, den har inget namn! Och i ärlighetens namn så är vi inte säkra på om det är en kille eller tjej, vi tror det är en tjej. Och eftersom det inte finns ngra coola/snygga tjejnamn så behöver jag er hjälp trogna bloggläsare. I know for a fact! att 10-15 pers läser min blogg everyday inte bara de 3-4 som ytterst sällan skriver ett svar hehe :P Nåväl Nu behöver jag er hjälp med att finna ett bra namn till denna pussycat. Jag är inne på destruktiva namn som Miss Destructor, Killer56, Carnivore o.s.v. men det uppskattas inte av min andra hälft. Därför DÄRFÖR måste ni hjälpa mig innan misen får ett lameass kattnamn!


PLZ ge mig så många bra förslag på pussynames som ni kan. Jag är desperat.


/Er Bästa Vippe!

Kommentarer
Postat av: Per

Eftersom den är röd måste den heta Lenin!

Postat av: Annaaaa

Mysan, Molly, Missan..klassiska kattnamn. ska komma på fler.
Förressten så stämmer adjektiven väldigt väl! Retsticka där:P
Ang hemglassjobbet..Emma har precis slutat där. Vill du veta hur det va o jobba där så kan hon berätta en hel del. Säger bara sjukt stressigt, hon hann inte med lunch osv. Va borta dagar i streck osv. Det positiva va ju att hon fick ta överbliven glass o så.
Kramkramkramkram!

2007-08-01 @ 11:27:33
Postat av: Vippe

Men jag ville ju inte ha ordinära kattnamn!! Anna! :P

2007-08-01 @ 11:32:37
Postat av: Vippe

Lenin gillar jag ju! Fast det uppskattas nog inte av Linda det heler, men återstår att se! Ngra dagar namnlös kan den gå

2007-08-01 @ 11:34:45
Postat av: Mats

Om det hade varit min katt hade jag döpt den till Satan. Men eftersom det är ni så kan ni få ta det nanet!

2007-08-01 @ 12:12:32
URL: http://zetsuei.blogg.se
Postat av: malle

Vad hände med det där kattnamnet du snarrade om en annan gång? När du döpte grabben till Cedric, men tjejnamnet var...?

2007-08-01 @ 14:29:02
URL: http://malinkraft.blogg.se
Postat av: Joppa

berit björk för fasen! ett vackert namn med bra klang.
hej katten björk, berit björk. ja berit ska den heta. o eftersom ni är mina godaste goda vänner så kan ni få döpa katten efter mig :D eller vad sägs om hunden. haha ropa på hunden så kommer katten haha

2007-08-01 @ 16:20:29
URL: http://beritbjork.blogg.se
Postat av: Anna

Okej. Ralle då? Pluntan, Mix, Absint, inte vet jag! Nä..jag vet att du inte ville ha ordinära..jag bara retas lite:P

2007-08-02 @ 21:53:58
Postat av: Räken

heter den inte Franzo!? Om inte tycker jag den ska heta McGuyver. Tjej/kille kan ju faktiskt kvitta.

2007-08-02 @ 21:56:58
Postat av: Räken

eller nu vet jag!! Rex!! =D HAHHAHAHAHHAHAHAHAHA.

2007-08-02 @ 22:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback