Helgen!

Ja då var det ännu en helg att lägga till handlingarna. Det har väl varit trevligt som vanligt antar jag. I fredags så var det kalejs hemma hos Martin, han har ju som bekant köpt ett hus så det var invigningsfest. Trevligt. Det visade även sig att en snubbe som var där var min syrras kusin hehe.

I Lördags så var Linda på partaj på egen hand så jag spenderade dagen med att spela WC3 med Zubie. Sen på kvällen bar det av till min käre kamrat Don TC. Han o jag spelade genom Super Bomberman till SNESen och snackade lite skit typ. Idag har jag inte gjort speciellt mkt. Berger kom över och var duktigt sliten efter gårdagens bravader. Vi snackade lite och såg på en film Linda hade tiggt till sig av sin käre mor, Hocus Pocus, antar det var en gammal favorit. Har även druckit 3,5liter cola denna helg, det är nog ungefär vad jag druckit totalt på hela året :P eller ngt. Till mitt stora förtret har jag även upptäckt att Transformers Disc2 Säsong1 har försvunnit. SÅ jag är ganska putt atm. BAHA!

Kommentarer
Postat av: malle

Det var nog tur att du stannade i Skåneland i helgen, jag hade antagligen supit bort dig precis som allt annat :P Haha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback