Hideous Creation

För första gången sen 2001 klippte jag mig hos en frisör. Det känns inte bra. För det första mobbade hon mig för att jag hade stort huvud.

"Du har så stort huvud så vi måste klippa det kort på sidorna"

Det spelade mindre roll vad jag ville, hon hade redan bestämt sig för hur jag skulle se ut, jag var helt enkelt chanslös. För det andra så skrattade hon åt mina sideburns som växer ohejdligt. Hon hade sällan skådat såna buskiga, förrutom på tv då. Men jag berättade att det spelade mindre roll om jag klippte dom varje dag, de skulle ändå växa ut direkt igen.

Men iaf, efter 25minuters lidelse så var jag klar, hon var nöjd, min syster som var med var också väldigt nöjd. Viktor däremot, han var inte speciellt nöjd. Han skäms. Han ser ut som vilket jävla popsnöre som helst. Kort hår är sjukt fult. Det blir till att låta håret växa ut igen så fort som möjligt.

Får skaffa mig en keps, det är lite för varmt för att ha mössa nu trots att jag hellre svettas som en gnu än går runt i denna urtråkiga frisyr till popfrilla. Enda som kanske är positivt är att ingen av mina fanboys känner igen mig så jag kan gå runt som en ulv i fårakläder.




    

2003-2004-2005-2006-2007 i den ordningen vänster till höger, där de 2 sista bilderna är från förra veckan och även de 2 sista bilderna där jag har hår kvar, förvisso hade jag precis klippt av mitt hår på sista bilden men dock. Nu har jag nästan mindre hår än Kennedy Bakircioglu, eller inte riktigt så illa, men nästan. Om ni trodde jag skulle lägga upp en bild på mitt nya jag så trodde ni fel. För det ska jag inte!

Sådär har jag alltså sett ut de senaste 4,5 åren. Nu är jag så ful att jag inte vet vad. All den magiska kraften satt i håret och nu är kraften borta så jag måste gömma mig ett tag framöver. Vi syns väl om ett par månader eller ngt! Tjarå!

Kommentarer
Postat av: Joppa

ojoj jag känner igen det där. frisörer skiter fullständigt i hur man vill ha håret o klipper det i nån brutalt ful frilla. så känner jag varje gång jag klippt mig. välkommen till klubben..

Postat av: Per

25 minuters lidelse? Det låter väl trevligt? ;)
Undrar om jag ska klippa mig nån gång. Ungefär 3 år sen senast nu. 4 år sen jag var hos frisör kanske.

2007-08-24 @ 15:29:39
URL: http://naifuzan.blogg.se
Postat av: malle

Haha, näääe stackare. Fast nu måste jag ju ta och lägga mig i lite här då, du var faktiskt hos en frisör medan vi var tillsammans, då måste du väl klippt dig litegrann? Du satt väl inte bara där...?

2007-08-25 @ 00:56:30
URL: http://malinkraft.blogg.se
Postat av: malle

Förresten, Sun-Trip-tshirten fick du av mig va? Coolt. Det hade jag glömt.

2007-08-25 @ 00:57:43
URL: http://malinkraft.blogg.se
Postat av: Vippe

Hmm det har isf totalt undkommit mitt minne. Skulle ha varit närdå? :p

2007-08-25 @ 02:25:40
URL: http://vippe.blogg.se
Postat av: Mats

Jag tycker det var fint!

2007-08-25 @ 15:51:26
URL: http://zetsuei.blogg.se
Postat av: Michelle

Lägg upp en bild, för tusan!!!Vi är så nyyyfikna så vi dör. Jag fick Marcus till frisören EN gång, det gör han aldrig om. Han säger exaky som Du, styrkan sitter i håret. Äh!(Fast Marcus ska inte ha kort hår, det är vi nog alla överens om)

2007-08-26 @ 12:15:36
Postat av: malle

Ja, det var en gång när du fått chash av din mor för hon tyckte att du såg ut att behöva en trimning, du klippte inte mycket.. Måste ju vart mellan september 03 och fram till när du gjorde dreadsen =)Jag vill också se bild!

2007-08-28 @ 18:10:07
URL: http://malinkraft.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback