Morning poopers

Mygg, denna fullkomligt vansinniga skapelse förstör mitt liv. Har inte kunnat sova inatt p.g.a. mina 2 miljoner bett. Fingrarna och armbågarna är värst, det känns som man måste klippa av fingrarna så att det ska sluta. Hade varit najs.

Mats, Du har lyssnat på över 900 Beatleslåtar I RAD. Det är galenskap och frossa på samma gång, jag hoppas att det kan ta slut ngn gång. Inte bara för din skull, utan mest för min :D

Franzo, ja, det blev namnet på kisemisen. Egentligen är det väl bara jag som uppskattar det namnet, men sällan blir jag ju gladare än när jag ser den riktiga
Franzo

Metal, ja visst är det gött? Både Entombed och Six Feet under har släppt sina nya skivor och visst finns där guldkorn på båda skivorna. Det e gött de. Nu stillas min törst efter ny dödsmetall ett tag till. När jag är klar med dessa skivor så här även giganterna Nile och Behemoth Släppt skivor. Härliga dödssommar.

Jag önskar eder en trevlig dag.

Kommentarer
Postat av: malle

Var inte katten en dam?

Postat av: Mats

BEATLES! fast det var bara 868 låtar på en vecka, och jag lyssnade faktiskt på liite annat -.-;

2007-08-06 @ 17:59:53
URL: http://zetsuei.blogg.se
Postat av: Vippe

oj jag såg fel, men alla beatleslåtarna var i rad iaf. :P crayz shiet!
Och jo det är nog en tös, men som jag ser det så är Franzo ett unisex namn ;P

2007-08-06 @ 19:44:36
URL: http://vippe.blogg.se
Postat av: Anna

Ja myggbetten på fingrarna e för jävliga! Eller under fötterna, fy tusan!
Okej, så kissen har fått namn=) Trevligt!=)

2007-08-06 @ 20:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback