Diodspöket och Anod-Katod Pistolen

Hej kamrater!

Nu var det ett tag sen jag besudlade interwebben med ett blawginlägg igen. Har funderat vid flertalet tillfällen att jag skulle skriva ngt, jag har ju haft ganska mkt att skriva men har helt enkelt inte blivit av. Nåväl, sen senast har jag farit runt lite och haft ganska kul men också skaffat mig en trötthet utan dess like. Vi kan väl börja någon gång i onsdags eftermiddag när jag blir upphämtad av Barfman och Don TC vi beger oss av in mot stan och systemet där vi införskaffar oss godingar till eftermiddagen och kvällen.

Vi beger oss nu hem till Barfman och TC för att dricka öl samt spela massa wii. Ett par timmar senare beger vi oss av mot Jönköping och när vi äntligen kommit fram har vi stannat för att pissa 4ggr varav micke stod för 3 av dessa tillfällena. En sisådär 10 öl, 1 flaska glögg och ett helrör senare fastnar vi på en bild där vi, eller iaf jag ser måttligt nykter ut.

image61

Efter detta gick jag och vilade en stund i bilen för att återigen komma i form. När vi är hemma ngn gång under natten kommer inte riktigt ihåg när så har jag återigen vaknat till liv, Barfman lägger sig och vi andra börjar nakenstångas, fråga mig inte vad det innebär. Allt man behöver veta är att det är mkt naket och extremt mkt manligt manshormon inblandat. När vi tröttnat på detta så rakar TC till en fin frisyr och vi går ut för att träna boxning. TC som är erfaren här leder träningen när en gammal tant på kanske 60 bast kommer och skäller ut oss. VI går in skrattar lite och sen kommer iaf inte jag ihåg så mkt mer, jag vaknar iaf utan byxor på golvet kl 8 på morgonen.

Alla är på topphumör efter en riktig karatefylla.. alla utom Barfman.. han ligger i sängen för att strax efter gå och barfa 3ggr. Mkt kul, det fick han ju höra ett par hundra gånger under resten av veckan. Efter att ha nyktrat till ett par timmar så åker vi och käkar pizza osv för att sedan bege oss till Dreamhack.

Dreamhack var riktigt kul, vi träffade mkt intressanta människor i både positiv och negativ bemärkelse hehe. Massor med tävlingar och annat spex, men framförallt så var ROCCAT där. Fantastisk. Tyvärr var det nog bara jag och Don TC som gillade honom på hela DH. Han uppträdde 2ggr varje dag och sista dagen buade nog hela stället. Har aldrig hört ett sånt brutalt nekande ngn gång hehe. Man kan inte förklara ROCCAT, man måste uppleva honom.

Nu orkar jag inte skriva mer dock, kortfattat är väl ändå bättre än inte alls. Så nu ska jag gå och klossa samt läsa ngt. Tjarå


Kommentarer
Postat av: Therese

ja och som min :P

Postat av: Birgernicoline

It is healthy, I shall come on your site more often, thank.

2009-02-06 @ 12:23:45
URL: http://birgernicoline.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback