Bilder från Fredagen.

Klicka på bilderna för att se en större!

Lovade som sagt lite nya bilder från kvällen när jag kommit på hur jag skulle ta mig till väga! o efter att ha frågat runt lite så har jag fixat skiten nu! Så, här sitter vi hos mats i Falkenberg med lite vattenpipa o massbeer. Baron Trenck o Staropramen wins it. Det var gött



Hehe, detta är kanske den  roligaste bilden  jag har sett i hela mitt liv! Eller kanske inte roligaste, men kul hade vi iaf! Det tog 3 försök innan vi fick till den iaf ;)     

 Här är han, klippan som körde bil denna kväll. Mats nya bil dessutom, starkt jobbat! Posen är ju vajjer, barger visade oss vägen till Pustervik och lugnade mig när jag var som mest nervös! Fast han skällde ju ut mig lite också, var lite elak o så. Fast han ånka ju pået senare så det var chill.


Ja här röjer han så det står härliga till, Mr Andreas Johansson on the bassguitarr.  

 Johannes Persson, sångare för kvällen då normala sångaren Klas Rydberg hade annat för sig samt även på leadguitarr. Spelar även gitarr i Khoma. Trevlig som fan var han dessutom. I like him. <3

Ja, SÅHÄR NÄRA stod vi scenen hehe ;) Lär jag göra fler gånger om man säger så, galet häftigt I say! Oerhört mäktigt.
 

Ah, mer bilder orkar jag inte bjuda på tyvärr, jävla struligt detta. Glöm inte att jag fortfarande är en amatör, det blir bättre vill jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback