Fredag igen då...

Veg. i en vecka nudå... Känns fortfarande bra, ska nog gå som en dans det här :D Bargor kommer hem i helgen med så han ska ge mig sina bästa recept! Kanon det. Annars då vad väntar... jadu, jag vet inte riktigt.. hade tänkte ha en vit helg, men brorsan ville jag skulle leka med honom på lördagkvällen o ja då händer alltid samma sak :p o micke ville jag skulle följa med på ngt ikväll, men får se... tänkte speeela ikväll...
Lite warhammer på söndag iaf, thats the spirit... O jag just det, bara 14 dagar kvar tills vi flyttar.. woohoo! Funderade lite på att ha en sjuhelvetes fest helgen före, där verkligen alla ska komma, så vi skrämmer livet ur råttorna som bor här på plan 3. Kinesråttan, juliaråttan, siaråttan är fasiken ett oerhört störmoment.USCH. Blir det ngn stor fest så blir det den 24-25 helgen där ngn gång... blir väl antagligen så, förvänta er inget annat hehe.

Fred

Kommentarer
Postat av: Jazzmasterjay

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback