Helgen då...

Ja ännu en helg har gått...I Fredags så träffade jag micke, korre, jimmy samt ngra till för att dricka 4 för 100 hundra på zekes. Det blir 4st Starobrno som vanligt. Köpte ett par öl till på systemet incase of att jag skulle bli sugen hehe... Johan kom senare på kvällen. Kollade på Me, Myself & Irene o spelade lite... Johan blev uppraggad via telefon så han dumpade mig, gjorde inget för jag var trött som få. Lördagen gick helt i tecknet Warhammer. Jag o Don samt johan spelade o pillade lite, kul. Söndag... Slappade... umgicks med Linda, kollade på Narnia... o lite sånt. Nu är det iaf Måndag o vippe har en hel del att göra, bland annat ska jag säga upp det här råttboet. Känns bra.

Fred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback