Ipod samt ett dåligt omen

Igårmorse var det ruggigt väder... snorhalt, regnigt, slask o en jävla dimma. Dåligt omen! Detta till trots fick jag ett infall och bestämde mig för att köpa en ipod. Den jag ville ha fanns dock inte i stan så jag fick ta tåget till malmoe och köba den. Glad som få satte jag mig på tåget hem, även om jag missade tåget med 2 minuter så var jag fortfarande glad, för jag hade en ny ipod. Tog nästa tåg hem, satte mig vid datorn för att genast börja pilla med ipoden så klart! en 20 minuter senare kommer Linda hem, hon säger: "dom är tillbaka"

Det svartnar för mina ögon, det kan inte vara sant. Jag hör deras skrikiga häxröster från köket och det är sant. Sekunden senare kommer Linda in o säger att dom lämnat ett meddelande till mig på kylskåpet, jag satte hjärtat i halsgropen när jag såg vad dom skrivit. Vilket jävla skämt, dom har varit hemma i ca en kvart och så vill dom att jag ska städa i köket. Jag chippar efter andan, så fruktansvärt arg jag blev börjar genast skriva ett brev för att hämnas, men inser ganska fort att jag inte ska sänka mig till deras förskolenivå. Dom har inte pratat med mig sen jag stängde deras absurt höga musik en onsdag för 4 månader sen ungefär. Lika bra det, för jag vill inte prata med dom. Sofias rökskadade hy får mig att kräkas. Småflickorna som bor tillsammans, kanske är de lesbians, vem vet. Men det skiter jag i, det var bara en observation. Givetvis får de vara lesbians om de vill. Dock ska de ge fan i att visa sig. Jag mår illa.

Iaf, tillbaka till lappskrivandet. Antar att det är sofia som skrivit brevet, hon har väl försökt ta till sig rollen som mamma i detta kök, hon är ju 30+ och klagar på att vuxna människor diskar efter sig, givetvis gör jag det, men klarar man inte av att disk står framme EN dag så ska man fasen inte bo i korridor heller. Frågan är ju dock om en vuxen människa skriver en sån där notis när man är påväg utför i livet, när man är 30+, bor i korridor, äter spam, och fortfarande är i målbrottet. Nej hatet jag känner går inte att beskriva. Vilka jävla mobbarfasoner. När jag var uppe o diskade inatt så hörde jag lite tissel o tassel längre bort i korridoren, självklart blev jag nyfiken.... döm av min förvåning när jag fick se dom, kanske firade de ngn form av ritual, jag vet inte. Men jag tror att blod från döda getter dracks. Eller så skulle det kunna vara manssäd. Jag vet inte, misstänksamt var det iaf. Hoppas de inte såg att jag dokumenterade detta. Då ligger jag nog pyrt till. Då blir jag nog en häxbrygd.

184333-31

Kommentarer
Postat av: Malle

Haha, vad jag har fnissat när jag läste inlägget! You just made my day. Hittills. Vad är det här för slan du har i korridoren? Skönt att du kommer därifrån. Men håller med dig, varför bor man i korridor om man är en pedantisk 30plusare?

2007-02-28 @ 07:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback