kl är strax över 8...

Dåligt med sömn som vanligt, men det gör inget för jag är inte så trött. loggade in på MSN o reagerade på att oerhört många "hjärtade" ngn idag...

"<3 emelie"
"<3 emelie"
"<3 alice"
"<3 elin"
"<3 nissse"
"<3 emma"
"<3 pia"
"<3 puzzaz"
"<3 friday"
"<3 sandra"

Kan inte neka att jag stör mig lite på det, men jag måste ändå se ljuset många av mina vänner har slutat med sånt och det känns ju asabra! Man behöver liksom inte berätta för omvärlden att..."ja jag har fan en flickvän/pojkvän era jävla losers! o jag tycker faktiskt om henne!!" det säger sig väl självt att man tycker om sin partner duh!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Då kanske du ska hålla dig ifrån MSN imorgon :Ä

Gullesnuttegullgullgulldagen ju

2007-02-13 @ 12:14:24
Postat av: Vippe

Det är väl okej att skriva det imorrn just, men annars... hela tiden.... GAH!

2007-02-13 @ 15:34:34
Postat av: Anonym

nån gång ibland vill man bli lite omtalad av sin partner. även om det är på ett sånt töntigt sätt.

2007-02-13 @ 18:18:10
Postat av: wilma

det var jag på förra med

2007-02-13 @ 18:18:39
Postat av: Melvinandrine

Very nice site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback