Metallica jobbar hårt på nya skivan.

Jag surfade runt lite på webben och hittade en nyhet där det stod att Metallica jobbade stenhårt på sin nya skiva, coolt tänkte jag och då där fanns länkar till bilder kanske man skulle få se bilder där Kirk drog av ett riff, där James jöng eller Lars piskar skinnet. Förvånad blev jag, när jag fick se den här bilden.

184333-4
                             (Lars Urich, Rob Trujilo)

Ser dom inte ut att jobba stenhårt? Ulrich ser ut att ha legat i rännstenen eller Whiskeyflaskan ett par år och Trujilo kommer direkt från apburen från ett lokalt Zoo. Förvisso kom där fler bilder sen, där man faktiskt fick se James sjunga och Kirk spela gitarr. Men en bild säger mer än 1000 ord :)

Kommentarer
Postat av: Anders "wEsSeL" Lindeberg

haha fint :) så söta....som du sa de kommer från ett lokalt zoo, fast de har precis kommit ur grottan från zoo:)

2007-02-07 @ 15:36:03
Postat av: Jeppehelene

I found your blog on google. I think your blog is the best :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback