Oh Yeah!

Wooho, Fredag morgon snart dags att hoppa på tåget till Lund för att käka lurre med Dreses, när berger dyker upp så sätter vi oss på tåget till första bästa Göteborg! Lite öl sen blir det top5 band på plats; Cult of Luna. Längtar enormt, med lite tur så spelar dom Finland, The Watchtower, Leave me here, Hollow, Further, Receiver o Back to Chapel Town.... men sån tur har man ju aldrig hehe :) Ska även träffa en snubbe som heter ja inte vet vad han heter på plats, en som jag bytt lit musik med o spelat lite datorspel med. Reko påg, Mortem kallar han sig hehe :) Sverige tog även guld igår, mixed staffet i skidskytte, det var roligt o spännande att se. Nu har de fixat den mentala spärren så nu är det bara att åka av ! :D På lördag blire inflyttningsfest hos Joppa så då blir det dåligt med updates här på den bästa bloggen i hela världen, men no worries på söndag uppdaterar jag igen, med bilder från Cult of Luna samt updates från Joppas inflyttningsfest i Båstad. Kommer upp en Cult of Luna recension innan jag sticker och jag bjuder även på en ny Cult of Luna video, bara för att det är dagen då det smäller. I bid you  The Watchtower


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback