ptja...

4 dagar sen jag blev vegeterian nu...
Jag har faktiskt inte saknat kött en enda gång, det förvånar mig mkt faktiskt hehe.. Men jag klagar inte! Om man skulle ta sig lite frukost, lite toast med marmelad eller ngt. Frågan är ju, ska luncha med farsan idag vid halv1 ungefär och jag har inte berättat för honom att jag är veg. än, ska bli intressant att se hur han reagerar :D tror han kommer få sig en shock utan dess like, viktor är nog den sista han skulle kunna tänka sig bli vegeterian :P Får tänka ut ett bra ställe där man kan käka tills dess. Kanske ett fik av ngt slag.

Kommentarer
Postat av: Malle

Vegetarian? Nej, du är verkligen den sista man skulle tro det om. How come?

Postat av: Raymondolea

very intersting site ..congratulation..

2009-05-28 @ 08:20:06
URL: http://raymondolea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback