SNÖ

I mängder! överallt! men det är ganska roligt ändå, har ju inte blivit så mkt av den varan denna sidan av årsskiftet. Var hos micke o tece igår, vi spelade lite nintendo, drack ett par öl för att sedan kolla på filmen "beerfest" ganska rolig om jag får säga det själv. Insnöad som vi var, så kunde varken TC eller Johan åka till sina jobb idag, så vi har begett oss till moi för att lira lit warhammer, ska bli kul tror jag. Micke newbien är också med. Han vann t.o.m.

Roskilde ska släppa stora akter ikväll, jag längtar o hoppas på ngt riktigt bra. Jag tippar på att Metallica eller Smashing Pumpkins kommer bli bokade iaf. Återstår att se om jag har rätt eller inte. Brukar ju ha fetfel så jag räknar inte med att ha så många rätt idag heller.

2 dagar kvar tills T.A.H.P.2007. Det kommer bli asabra. Närmare 40st blir vi. Nu ska jag återgå till mina kamrater på andra sidan väggen.

Peace

Kommentarer
Postat av: wilma

bortglömd dag

2007-02-22 @ 16:33:57
Postat av: Joadele

Great work,webmaster,nice design!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback