Total Annihilation House Party 2007

Japp. Idag smäller det. O det ska bli så jävla roligt. TC kommer att dyka upp inom kort, sen kommer B1 o B2 vid 12-13 sen börjar väl folket dyka upp med jämna mellanrum, förhoppningsvis blir vi 40+

Morsan kom förbi inatt, lite på örat o så, varit på affärsmiddag eller ngt, hon skulle "vila" i min soffa. När jag kom in i sovrummet sen så hade hon tagit båda täckena samt kuddarna så jag fick sova på soffan utan täcke. Blev lite kallt på morgonen hehe, hon bjöd på frulle dock! så det var ok.

Gick o handlade på systemet, det var jag, mustaschklubben samt tompa som stod o bankade på dörrarna innan dom öppnat. Systemtanten hälsade oss välkomna med ett glatt "Välkomna allihopa!" har nog aldrig kännt mig så låg i hela mitt liv. Dricker första ölen för dagen, tillsammans med lite tjeckisk Dödsmetall, ny för veckan. RIktigt bra faktiskt. !T.O.O.H.! - Kálí

Får kanske börja städa lite, här ser för jävligt ut, men som en vis man sa för ngn vecka sen "Varför städa före en fest, det är ju som att torka sig i röven innan man skiter" och det är ju faktiskt sant, varför städa när man ändå måste städa dagen efter. Men jag tänker nog röja undan här lite iaf. Diska lite o så. Men vi syns i eftermiddag eller kväll folket.

Fest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback