Long time no see BLAWG!

Japp, det var ett tag sen sist. Har helt enkelt inte haft ork, trots jag haft en del att skriva om. Iaf så blev jag ihjältutad på domus-parkeringen idag. Them fuckers just cant drive. Så har jag fått igång interweb på min dator nu igen. Snart är det Roskilde-Festival också... de e najs. Lördagnatt drar vi mot paradiset! Hoppas på bra väder, 5% chans att det ska bli brutal värme, låt oss hoppas på det. Hade varit najs. Fredag kommer Barjor, då ska vi diskutera vår plan, och se vad det kan bli av den. Hade varit najs. Lördag kommer Matsodon ner för att ha följeslag till roskildefestival. Så vi drar ungefär kl 00.00 från kristianstad natten mot söndag. Så är vi väl i Roskilde vid 3 skulle jag tippa. Nu ska jag borsta tänderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback