Måndag 11/6-07

Hej alla friends och unfriends. Ett tag sen sist, har helt enkelt inte orkat. Fortfarande arbetslös, vilket jag nog kommer vara hela sommaren. Är kanske inte så aktiv på arbetsmarknaden men iaf. Studentfirande i helgen, det var trevligt, vippe blev ganska full. Men å andra sidan, vem var inte full en dag som den?

Solen har verkligen dominerat denna helg, har faktiskt lidit lite av den, framförallt i lördags, då mådde jag inte speciellt bra. Vi passade även på att bada i havet i lördags, helt klart över förväntan. Ganska varmt strax över 20grader skulle jag tippa. Najs.

Igår var en chilldag, kollade på handbollsEM och sen stack vi hem till johan och spelade lite spel. På kvällen följde jag med Filip hem och hämtade mina filmer, så det tog en 30 minuter att gå hem kanske, lite mer kanske.

Idag har jag inte hunnit göra så mkt än, ska spela lite gitarr tänkte jag, sen vet jag inte. Får se hur mkt jag orkar vara i solen idag, kanske borde passa på, den kommer ju att försvinna på onsdag-> unknown.

19 dagar till Roskilde. Eller typ 20, även om mätaren precis tickat över. Jag kan knappt vänta. Fick erbjudande om att följa med på Hultsfred igår, men det blir jobbigt, riktigt jobbigt, då hade jag fått leva supersnålt på både Hultsfred och Roskilde. Vilket är tråkigt för jag hade så jävla gärna sett converge, tror ingen förstår hur mkt jag vill hehe..

Kommentarer
Postat av: malle

fast du ska på hultsfred. hoho.

Postat av: Annis

De söker lagerarbetare Vippis! Kolla ams. Kram Banana

2007-06-11 @ 18:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback