Manner-Vip

Japp, ni som följer bloggen vet att jag bokade en extrabiljett ifall att ngn glömt köpa, så tog de slut dagen efter. Så jag frågade runt lite, men det var ingen som ville ha den. Så var det en dansk som frågade på irc om han fick köpa den för 3000 spänn. Oj tänkte jag, visst sa jag. Så vi skulle mötas upp i malmö imorrn o vi skulle göra byteshandel. Men så fick jag ett sms igår från Danne K. som var sugen på att hänga med till Roskilde.

Visst hade det varit kul att få en extra tusing i fickan, men det e roligare när fler kamrater följer med! Så dansken fick kalla handen, lite sur blev han nog. Men så är det. Kul att Danne K ska följa med!

Fixade gott käk idag, Tagliatelle, en sås på chilikrämfräs, svamp, gul paprika och lök. Och lite tomater o gurka vid sidan av. Smakade fin fint!



Kommentarer
Postat av: Per

Aaah, satt precis och funderade på vad jag ska laga för mat idag. Nån pastasås får det nog bli. Bra tips.

Postat av: Asklinn

I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!

2008-10-01 @ 11:43:19
URL: http://asklinn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback