Roskilde 2007

Ajemen, snart smäller det.

Som min käre kamrat Mastodon har gjort så tänker jag också göra en lista över "måsten" att se på roskilde!

De e najs, här kommer den.

  • Anthony B
  • Beastie Boys
  • Björk
  • Boris
  • The Congos
  • Cult of Luna
  • Eagles of Deathmetal
  • Gojira
  • Hatesphere
  • In Flames
  • Katatonia
  • Machine Head
  • Mastodon
  • Pelican
  • The Psyke Project
  • Queens of the Stoneage
  • Red Hot Chilipeppers
  • Volbeat
  • Zyklon

Oj oj hela 19 artister jag vill se varav 7st är MUST SEE!
Bredaste utbudet ngnsin, iaf för min del! Jag räknar nog med att iaf se 8-9 band, fett!

Kommentarer
Postat av: Per

Sååå ska det se ut ja, med in flames fetstilade. Jävla ös när de kör crawl through knives från senaste skivan. Enda riktiga hiten från det albumet vill jag tro.

Postat av: Räken

haha ja, vi får väl se. =P det är mycket man måste men som inte blir av!

2007-06-06 @ 18:58:17
Postat av: Vippe

Nja, det är faktiskt den del bra bitar från den skivan tycker jag!
5 första är ju faktiskt redigt bra, sen ett par olika från skivan!

2007-06-06 @ 20:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback