100%

Ja det är sant, jag är 100% idag. ÅT FEL HÅLL! T___T

var peppad som fan på allt igår, en go öl i solskenet igår, lägenheten klarade besiktningen, käkade en pizza, fotbollslandskamp och en öl då med. Då börjar det, Sverige spelar sämst och förlorar mot Nordirland. Jag blir alltid deprimerad efter att vi förlorar en landskamp i fotboll. Inte nog med det, Projekt Ung... vilket skämt.

Trött är jag också, men kan inte sova på nätterna längre, inte speciellt bra heller! Ack. Nåväl. Kanske ska lyssna på lite upplyftande musik. Typ Katatonia eller Benighted. Lika muntert som jag!


Kommentarer
Postat av: Lotta

MMMMM katatonia :)

Postat av: Teodormolly

NICE AND WONDERFUL SITE

2008-09-26 @ 11:58:10
URL: http://teodormolly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback