Blogging

Ja då har jag fått interweb på hemmet igen, en mkt efterlängtad pryl. Nåväl, nu ska det börjas blogga för fulla muggar igen. Ska tömma det sista i mitt gamla korridorsrum idag, eller tömma o tömma... skrubba lite menar jag. Sen ska jag bli kollad i morgens, sen ska jag aldrig mer sätta min fot i den helveteskorridoren. Jävla fjun som bor där. Ursäta ordvalet men ordet fittor ligger så jävla rätt i munnen när jag tänker på människorna där. Saknar mina gamla korridoreskamrater, det var fint folk det. Anyways, nu är mitt på dagen sitter i kalsonger sen jag försov mig till projekt ung... meneh....

Annars så har det kommit ett par fina band till Metaltown igen. Cult of Luna, Nine bl.a... ska bli kul! om jag har råd dvs... poor fucker.

Nåväl, lite mat osv nu kanske...

Fred

/bob

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback