HEJ ALLA!

Fest i helgen, galet kul. Både fredag och lördag... fläskar väl upp ett par bilder inom kort! Får internet om 8 dagar fick jag reda på precis. Tar ett jävla tag det där med interwebbing. Tosigt! Falafel! Barjor!

Helgen som kommer så tittar Silkesapan a.k.a. Pelle ner framåt kväll för en liten pubrunda. På Lördagen så kommer mina komrades från övriga skåne för lite TWAGING. Ska bli askalas.

Min syster berättade även att i nya lägenheten som jag o min fru bor i så har det spelats in porrfilm. Svenska Nybörjare 9, så är det ngn som hittar den på interweben så får ni gärna dela med er. HEHE. Stor humor.

Nåväl, bara en lite update såhär en måndag.

Kommentarer
Postat av: Mats

tosigt! falafel! barrjorr! hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback