ohoy

Nyttinlägg!

Det var ett tag sen, sitter hos micky så det blir bara ett kort inlägg, en liten update om man så vill. Nu har man bott på österäng i en vecka o det känns bra, det mesta börjar komma på plats, det är bara lite smådetaljer som återstår. Internet, lite tavlor, gardiner o så... Meshuggah ska spela på Metaltown i gbg dagen före roskilde börjar, det blir nog att åka av. Såvida dom inte kommer till roskilde, men det återstår ju att se. Har druckit ett par olika tjeckiska öl ikväll och även hittat ett par nya godingar. Kilkenny var också najs. Ska hämta mina nya tavlor imorrn, Viva Emptiness samt Jane Doe. Apnajs blir det nog. Jag är även lite besviken på ett på individer som är kassa. Men mer kunde man ju inte förvänta sig egentligen, man vet ju var man haft dom sen innan! Innan jag pyser för denna gång, tänkte jag bjuda på en sprillans NY video av Katatonia. Nämligen July. I bid you;

Kommentarer
Postat av: Patrickkristina

I enjoyed my visit. Greetings from Germany


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback