Tråkigt

Ja, för första gången på aslänge har ja faktiskt haft trååkigt idag. Har tom städat hela lägenheten, sen cyklade jag till papa där jag sitter nu och nyttjar hans interweb. Passar då på att skriva ett blogginlägg, säkert inte så mkt folk som läser den längre då den inte kan uppdateras dagligen vilket var mitt absoluta mål med min superblogg!
Annars på nyhetsfronten då... Det börjar arta sig i lägenheten riktigt ordentligt. Telefonen är nu också inkopplad och den funkar som en telefon ska. Utmärkt. Nu vill jag har internet. Det börjar kärva sig utan hehe...
Har startat mitt nya projekt med att lära mig spela gitarr, fast det går ju inte så bra än för den är inte stämd för döva öron ens! Men det fixas på lördag! Färgade även håret igår... gick åt 3! burkar färg... hujeda... numera är jag "foxy brown" Hett! Vankas inflyttningsfest på lördag. Det ska bli askalas! Blir en del partyppl, sen att en del faggorts sviker är deras problem, missa en sån här tillställning. ptsh! Aja har inte så mkt mer o säga just nu... förhoppningsvis får jag interweb snart igen o då kan man blogga ordentligt igen, tills nästa gång:  Bob Moffat

Kommentarer
Postat av: Anna

Du tre burkar?! Ja hujeda mig. själv norpar jag endast två. kram på dig vippan

Postat av: Vippe

ja, 3 burkar gick det åt... wicked

2007-03-14 @ 10:52:32
Postat av: Michelle o Marcus

Vi läser! Iofs sporadiskt, men ändå. Dont stop the blogging, its like a drug.
Håll ställningarna i Skåneland, vi litar på dig.
marcus vill kramas snart, kom upp o hälsa på vetja!

2007-03-14 @ 14:36:09
URL: http://ingvarsdotter.blogg.se
Postat av: Ibrahimkathinka

Nice site - pity you have to go to such lengths to moderate it.

2009-05-15 @ 08:38:23
URL: http://ibrahimkathinka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback