André - Greken

Igår så var jag berger och min fru, linda, och såg på Pirates 3. Den var bra, som förväntat.Efter filmen bar det i illfart hem för att följa Liverpool ta sin andra Champions League titel på 3 år. Ack så fel det gick, Liverpool torskade mot Milan med 1-2 och man blev lite deppig. Och efter ytterligare ett gäng öl så stack vi ut. Jag, Berger, Micke och maria satte oss på bussen. Jag o Berger gick till Biljard, Micke och Maria till kaBoom-bar. De mötte dock upp oss på biljard en stund senare. Vi satte oss i baren o drack ett par öl och micke bjöd mig på en mintttu. Bredvid berger satte det sig en dam i sina bästa år. Inte så gammal alltså. Efter en stund så begav jag maria o micke sig till pastakungen. Så efter ett tag så ringde jag berger och frågade hur det skulle bli. Så han tyckte jag skulle möta upp honom vid Bestguldi. Sagt o gjort, jag går dit o ringer, ner kommer Berger och töse, Stella, och vi snackar lite, det visar sig att jag ska följa med upp till André. Vi går upp, det visar sig att andré är ungefär 45år brunaste whitey jag sett i hela mitt liv. Och han har blonderat håret ngt oerthört. Efter en stund så börjar berger o stella slaska mule, så jag och andré börjar prata och han bjuder mig på värsta vindrinken. Smaka skit gjorde den, men artig som jag är så dricker jag. Han berättar att han är från grekland och att han flyttade hit i kärlekssyfte för 15 år sen. Jag skrattar högt inombords när han säger att han heter andré och är grek. Vem fan heter andré när man kommer från grekland? Jag frågar och han skrattar fram svaret att 90% av alla greker heter André. Tar mig en stund att bearbeta detta. Andé var trevlig men nu vill jag hem, så jag säger till berger att jag drar. Han följer med mig, och efter en promenad hem så börjar smsen inkomma hos berger, det är stella. Han bestämmer sig efter en stund att han ska gå till henne. Ja jisses berger, ja jisses...

Kommentarer
Postat av: malle

haha, vilken utförlig historia, typ som min :)
du kanske är lite grek då? ;)

Postat av: Balderkornelia

You have done a great job with everything on this site. I Love your site

2010-04-30 @ 13:32:44
URL: http://balderkornelia.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback