Hmm en liten tanke

För 2-3år sen, eller ja ungefär 3 år sen så hade jag en kamrat som var rökare, visst jag hade bekanta som också rökte men de umgicks jag inte speciellt ofta med, bara när det var festival, fest osv. Nu röker nog närmare 10-12 pers som jag umgås med på reguljär basis. Varav flertalet av mina bästa vänner har börjat inom det senaste året. Trodde fan inte det kunde bli mer 70-tal än så. Jag är väl ingen modeguru, in fact finns det väl ingen som bryr sig mindre än mig, men visst fan är det sjukt ute att röka? Jag har väl inte varit guds bästa barn själv, jag har också feströkt. Men vafan är det bra för. Inget.

It's not good yo.

Kommentarer
Postat av: wilma

misstänker den var riktad till mig

2007-05-18 @ 12:41:54
Postat av: Mats

Rökning är skitkasst. Nikotin är
den finurligaste och jävligaste drogen som någonsin upptäckts, då den nästan uteslutande sätter sig i hjärnan, och får nyttjaren att tro att den är nödvändig, att alla motgångar hos en som försöker sluta beror på att han inte röker. IT'S A MIND TRAP! Bra att det precis som du säger börjar bli "ute" att röka, vore bra om cigaretter försvann helt. Vi lättduperade idioter som trots allt detta fortsätter röka är egentligen rätt knäppa. Men fan vad gott det är med en cigg ibland!

Postat av: Vippe

Visa karaktär mats, karaktär! :D

2007-05-18 @ 13:35:42
Postat av: Malle

Ja, och inte fan luktar det gott heller.
Diss på cigg!
(Jag är ju faktiskt guds bästa barn så jag kan säga det med såhäääär gott samvete!)
Glad jävla helg! =D

2007-05-18 @ 14:53:55
URL: http://malinkraft.blogg.se
Postat av: wilma

håller med mats. det är gott ibland. o jag menar ibland inte varje jävla dag som vissa tror

2007-05-18 @ 16:00:12
Postat av: Vippe

som mats säger, det är en mindtrap, man tror det är gott. men vem vill suga på en giftpinne av tjära? Nej, ska man lukta illa så kan man lukta svett istället!

2007-05-18 @ 16:21:41
Postat av: Per

Meeen, vem bryr sig vad som är bra? Vad som är viktigt är väl vad som är roligt?
Fast jag fattar inte varför man skulle vilja röka när man är nykter. Nej det går inte.

2007-05-18 @ 22:07:24
URL: http://naifuzan.blogg.se
Postat av: Reneiris

Very useful information. Thank you!

2009-03-11 @ 11:37:23
URL: http://reneiris.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback