Ja eftersom Jag fyller år idag...

Så tänkte jag ta mig friheten att slänga upp ett gäng musikvideor som jag gillar här, inte för att ngn annan gillar det, utan för att jag gillar det själv! Musikcollage by vip!

Först ut

Napalm Death - When All Is Said And Done

Ett av världshistoriens bästa band.
Förra årets kanske bästa låt!





Meshuggah - Rational Gaze

Dålig kvalisort, men kanske
bästa videon ngnsin





Carcass - This Mortal Coil

Carcass is einfach geil






Death - Left To Die

Det är ju Death för fan!
Från 1988 dessutom
Chuck R.I.P






Nasum - Wrath

Sveriges stoltheter på
grindscenen, tyvärr så
ville inte tsunamin '04
att dom skulle fortsätta
Miezko R.I.P







Cult of Luna - Leave Me Here

Ett riktigt bra band, en sjukt bra
video, så vackert men ändå
så oerhört tungt.






Khoma - Medea

Popish från förra årets bästa skiva
"The Second Wave"






Tool - Stinkfist

Vad vore ett musikvideo
collage utan Tool?






Bolt Thrower - ...For Victory

Lite Krigsmetal?






KoRn - Blind

För att jag är en nostalgiker
och för att det är en bra jävla
låt. Dessutom är jag en sucker
för adidas och så är Jon Davis
ganska snygg här ;p






Sepultura - Ratamahatta

För både videon och låten
är så jävla affengeil!







Mastodon - Blood And Thunder

Kommentarer överflödiga.






Puh, nu får det räcka även om jag gärna hade fortsatt!


This was my gift to ME!

Happy Birthday Vippe!

Kommentarer
Postat av: Vippe

Damn Vippe u got such good taste in music!

Postat av: Mats

Damn Vippe, grattis på the födelsedag! I MEAN IT!

2007-05-10 @ 12:32:25
URL: http://zetsuei.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback