whoooopa

Tänkte jag skulle köra en update jao!

Fyllde år förra veckan och då önskade jag mig pengar till en gitarr samt en roskildebiljett, jag fick båda 2!
Så roskilde blir lika underbart som vanligt. Osså den där gitarren, skulle köpa mig en akustisk tänkte jag men så fick jag ett så bra erbjudande av viktor. Jag kunde inte motstå så jag tog med mig espen ut på en liten roadtrip i tisdags o körde o pröjsade för gitarren och plockade upp densamma. Den e najs. Inte spelat så mkt på den än, ett par timmar i förrgår o lite nu typ. Kul kul.

Morsan ringde häromdagen o frågade om jag ville köra hem till henne och gräva en grop. Say what? Ja precis, en grop. Hon har fått för sig att hon ska fixa en kräftdamm så jag skulle gräva en testgrop på ca 1.5meters djup. Se om den vattenfylldes under natten etc, men med tanke på att den började vattenfyllas på 10minuter så är jag nog rätt säker på att den blev relativt vattenfylld under natten. Fick mig en slant för detta vilket var väl behövligt.

Igår var jag på fest, lagom kul på förfest. Katastrof ute, trots skitmkt folk och många trevliga. Men det sket sig på ett eller annat sätt i vanlig ordning.

Idag har jag suttit vid datorn, umgåtts med mina kära kamrater Espen, Johan samt DonTC. Vi har lirat warhammer. Many fun. Var länge sen nu så det får det bli mer av.

Funeral for a friends nya skiva släpptes för ngn vecka sen, till min stora besvikelse tyckte jag den var alldeles för poppig. Så jag brydde mig inte mkt mer, hade ju förväntat mig mkt så var den inte alls som jag trodde. Dock så har jag lyssnat in mig på den nu och börjar tycka den är riktigt nice faktiskt. Framförallt ett par låtar och idag har jag nog lyssnat på "walk away" 10ggr. Den ska nog sätta sig denna med.

Time for sleep my friends and unfriends.
//Vippe

Kommentarer
Postat av: Antonjasmine

Great .Now i can say thank you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback