Lavaging Expectorate of Lysergide Composition

Så trött. Så trött. Ett tag sen jag skrev känner jag, inte för att jag inte har orkat utan för att jag helt enkelt inte har haft ngt kul att skriva om.

Idag är det onsdag den 28 November och jag skolkar lite från skolan idag, kände att jag behövde det. Har hänt en del grejer på senare tid, från och med igår t.ex så får ni helt enkelt kontakta mig om ni behöver hjälp med att svetsa, lägga tak, lägga golv, löda i elstationer etc. För jag tog ett cert igår som jag inte riktigt vet vad jag ska med till. "Heta Arbeten"

Kan varken svetsa, lägga tak, lägga golv eller löda i elstationer men jag får iaf göra det!

Känner på mig att detta blir en ganska bra dag annars, mkt att göra. Vi ska ju till DH i år igen och detta året så ska vi sticka upp redan ikväll då johans syrra flyttat till Jönköping. Så det blir husesyn och ett par pilsner och utgång för de som vill det. Det bangar jag dock. Missar ju scrubs isf^^ Jag hade helt enkelt varit död resten av helgen om jag gått ut, så det skiter jag i.

För övrigt så är Carcass och At the Gates bokade till Sweden Rock Festival nästa år, det betyder nog att jag skippar wacken och sticker till SRF istället. Åka 4-5 mil istället för 50 känns lite skönare. Ganska coolt att SRF äntligen bokar band som gör det värt att åka på festivalen. Så då blir det Öl, lite sömn och massvis med dödsmetall! Kan ju inte bli bättre.

Kommentarer
Postat av: banana

Grattis till cert iaf!
Kram banana

2007-11-28 @ 12:21:15
Postat av: Per

Fy fan vad bra vippe. Då ska vi ha en fest på sweden rock, för jag ska dit och se judas priest och blue öyster cult =D

Postat av: malle

tänkte be dig lägga nytt golv i min lägenhet, men två sekunder senare läste jag att du inte kan. haha. grattis till certifikatet men hur sjutton fick du det om du inte kan? ;) du som tyckte jag hade det soft, haha.

2007-11-29 @ 00:20:23
URL: http://malinkraft.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback