Bangar inte en utmaning.

Fu Therese

1.Namn: Vippe
2.Födelseplats: Kristianstad
3.Bor: Kristianstad
4.Ögonfärg: blå
5.Hårfärg: Råttfärg
6.Skostorlek: 42-44
7.Längd: 180-182
8.Civilstatus: Sambo med Linda
9.Höger eller vänsterhänt: Höger
10.Kär?: y
11.Dina svagheter: Kryptonit
12.Rädsla: Att tappa håret
13.Målsättning: Vara glad
14.Första tanke när du vaknar: Om jag skulle ta o sjukanmäla mig?
15.När somnar du: 00-05
16.Pepsi eller Coca Cola: Coca cola
17.McDonalds eller Burger King: Burger King
18.Choklad eller vanilj: Choklad
19.Svär du?: So Fuck Off!
20.Sjunger du?: Ja!
21.Duschar du varje dag: Lol nej
22.Röker du?: Nej, finns ingen anledning, tyder på svag karaktär och att man kommer dö i förtid
23.Gillade du skolan? I efterhand ja
24.Tror du på dig själv?: Ja varför inte
25.Kommer du överens med dina föräldrar?:Ja mycket bra

Har du den senaste månaden:

26.Stulit Något?: Nej
27.Druckit alkohol?: Ja
28.Rökt?: Nej
29.Shoppat?: Sånt har jag inte gjort på länge
30.Ätit en hel ask müsli?: Aldrig
31.Ätit sushi?: Nej
32.Stått på scen?: Nej
33.Bakat?: Nej
34.Legat på sjukhus: Nej

Har du någonsin...

35.Däckat eller varit jättefull?: Ja kanske en gång, eller 1000 xD
36.Blivit kallad hora?: Nej det tror jag inte hehe
37.Blivit nerslagen?: Nej tyvärr hade varit gött att kunna skryta om det
38.Namn på barn?:Om jag någonsin namn på barn? Okej
39.Hur vill du dö?: När jag känner och har lust för det på ett bra sätt!
40.Vad vill du göra innan du blir gammal?: Kunna spela huvudriffet i Alpha Breed
41.Antal människor du skulle ge ditt liv för: Ganska oklart
42.Antal CD-skivor du äger: 150-200 kanske? Vet inte
43.Antal piercings: 0
44.Antal tatueringar: 0
45.Hur många gånger har du varit med i tidningen?: Inte en aning faktiskt, har ngra utklipp från när jag var liten sen var senast för ngra månader sen tror jag
46.Antal saker jag ångrar: Ett par saker kanske
47.Vilket är det mest pinsamma bandet du lyssnar på: Har fått en hel del pinsam musik på MSN som jag önskar att jag aldrig lyssnat på
48.Hur många timmar har du suttit som längst framför en dator: 20 kanske ;P
49.Vilken färg har din cykel: Jag har ingen cykel
50.Vilken färg på din bil?: Blå, iaf den jag kör, fast den är inte min ^_^V
51.Blondin eller brunett: Dödsfärg
52.Vilken färg har du på texten i msn: Standard
53.Vilket stjärntecken är du: Kåtbocken tror jag det heter
54.Vad var det senaste du åt: En jordnöt
55.Har du något husdjur: Franzo the Cat
56.Vilket smeknamn gav din mamma dig som barn: Ville Vinbärsbuske
57.Har du någonsin brytit på tyska för att imponera på en tjej/kille: Ja det har jag
58.Har du någonsin sagt 'lol' under ett samlag: Nej vafan
59.Har du ätit lösgodis för över 100 kronor själv på en kväll: Neeej det orkar man ju inte hehe
60.Är du beroende av någonting just nu: Datorn har jag väl varit beroende av länge hehe
61.Berätta detaljerat om det äckligaste du någonsin ätit: Kantarellsoppa för ett gäng år sen, överskattad svamp som dessutom blev soppa. shame.
63.Vad har du just nu som ingen annan har? Ett tangentbord utan (ku)tangent om du fattar vad jag menar.
64.Vem var den senaste du fick ett samtal av: Berger
65.Vem var den senaste du fick ett sms av: Assman
66.Vem ringde du senast: Stellan
67.När duschade du senast: Timme sen eller så
68.Vem tänker du på just nu: Andersson
69.Vem saknar du just nu? Carl von linné i mängder.
70.Något du vill tillägga?: Nej faktiskt inte.

Kommentarer
Postat av: Therese

HAHA! Jag trodde då fan inte att du skulle! Coolt! Puss påre! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback