Whats Cool and whats not!

COOL

Arbetarbyxor

Ja det är fan galet coolt med arbetarbyxor, massor med fickor där man kan stoppa massa skit. Jag vill ha ett par arbetarbyxor. Speciellt nu när jag har lekt hantverkare i min syrras lägenhet ett par veckor


Micke Berger


Ja Berger är riktigt cool, han bjöd mig på massa öl i Fredags, han bjöd på taxi, han ägde mig i Carola Karaoke sen har han ju dreads också. Cool.

Mörk Öl

Mörk öl, ja det är coolt. Manligt, gott och riktigt riktigt coolt.

Dreadlocks


Grymt coolt med dreads, så vilken jävla fucktard jag var som klippte av mina.

Carcass

Reunion 2008 på Wacken, kan ju knappt bli coolare!

Johannes Persson

Gitarrist/sångare i Cult of Luna samt gitarrist i Khoma. 2 av världens bästa band. Han är snygg. Har heta tattoos. Han är trevlig. Han är en av mina förebilder. Han har mkt bra åsikter. Han är cool helt enkelt!

NOT

Röka

Jag blir ganska äcklad faktiskt. Att det dessutom är helt ok att ta "rökpaus" är ju bara sjukt patetiskt. Att det är socialt är ett jävla hittepå. Men värst av allt är att folk börjar röka för att man tycker det är coolt/jag-är-ledsen-så-jag-måste-röka. Dvs de enda anledningarna som finns. Dessutom ser det sjukt löjligt ut. Det enda som ser löjligare ut än att röka är att röra sig o röka, folk som går o röker men framförallt folk som cyklar o röker. HAHA.
Jag kan förlåta ngn som röker pipa, för det är ganska coolt fast varför vet jag inte. Tyvärr är ju piprökarna ett döende släckte. På ett plan är det ganska roligt med folk som rullar egna cigg med, men annars vet jag inte om det finns ngt töntigare. Punkt.

Effektutveckling i induktiva kretsar

Ja, du ser själv...

Fattigdom

Ja, sjukt ocoolt med fattigdom. Riktigt ocoolt med världens fattigdom men framförallt är det ocoolt att jag är så sjukt fattig. Har jag varit ganska länge nu och det är töntigt.

Anders Borg

Men vänta nu, har inte Anders Borg och fattigdom samma betydelse? Jo det har det. Inom ett par år så kommer Anders Borg stå under synonymer för fattigdom.
Tack för du förstår 2007 för mig. Jävla indiepopare.

Snack utan verkstad

Jessica

Indie

Egentligen vet jag inte riktigt vart jag ska börja. För Indie är sjukt ocoolt. Hellre hade jag startat ett pojkband eller dansband. Det är betydligt coolare musik. Visst finns det bra indiemusik, men uppskön av skräp och hela grejen med sidbena och vi-är-så-häftiga-som-spelar-indie får mig att kräkas. Hur coolt är det egentligen att spela i ett indie-band? seriöst, pretentiösa pojkar i för små byxor. Nej tvi! Jag skulle kunna fortsätta till tidens ände, men jag slutar här ändå. Jag blir bara arg.

Cider

äckligt o sött

Kort hår

Suck, fan va fult det är med kort hår. Jag hatar mig själv för att jag klippte mig. Snälla håret, väx, VÄX!!

"The" band

Vafan är problemet med alla "the" band?! Dom finns i tusental, alla låker likadant och framförallt så blir det bara töntigt med bandnamn i bestämd form. Kunde inte alla band bara slopa att stoppa dit "the" framför så skulle iaf jag bli en betydligt gladare människa. Nej fy, tänker THE SLAYER och blir rädd, tänker THE MASTODON och skrattar så att tårarna rinner eller THE MAYHEM så springer jag all världens väg. Nej ge fan i THE.

Kommentarer
Postat av: malle

hahaha, det var ett roligt inlägg! jag har arbetarbyxor, det är fett coolt!

Postat av: Joppa

jag älskar indie! o det är inget fel på "the" band heller. punkt.

en jag respekterar dig för dina åsikter och tycker om dig ändå min käre gammle vän viktor

2007-10-17 @ 18:43:49
URL: http://beritbjork.blogg.se
Postat av: Vippe

Ja du älskar indie, fast det är fel :D Men som du ser så skrev jag ju faktiskt att det fanns bra indie också. Däremot så är det sjuuuukt med alla "the"band
I hates it!

men trots att du gillar indie och "the" så tycker jag också om dig joppa.

2007-10-18 @ 12:40:04
URL: http://vippe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback