Massa ny musik

Sådär ja, nu har jag lyssnat in 10 relativt nya skivor under senaste månaden med både positiva och negativer miner.  Jag skiter i det negativa för jag ska ge skivorna en chans till. Däremot så är jag sjukt positiv till nya Entombed-skivan. Mer dödsrock än ngnsin och sjukt svängigt.

Framförallt gillar jag låten Amok ska spoila en liten textrad i den låten


Amok
Amok
Amok
Godforsaken listless fuck
Amok
Amok
Amok

Ja det var det, hehe, Im such a joker. Ni får helt enkelt lyssna på skivan själv som för övrigt heter Serpent Saints.

Andra bra artister som släppt najs skivor 2006-2007 som jag lyssnat en hel del på är Ion Dissonance, Behemoth, Nile, Nikola Sarcevic, The Perishers, Minsk, Rwake, Drudkh.

Givetvis finns det fler, men det är vad jag har lyssnat mkt på under den senaste månaden.

Eh nu har jag bråttom så hinner inte lägga ngn tid på blawginlägget, tjarå

Kommentarer
Postat av: Newsthings

Hi, very nice site!
Good luck!

2008-02-12 @ 03:54:47
Postat av: Viljartindra

Keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback