Response!

Ohhoyeah, kände mig manad efter att ha besökt Matsodons blogg att slänga upp den enligt mitt tycke den coolaste videon! Finns ju ganska många coola videos, men jag nöjer mig med 2st. Den första av de tu är låten Hush av mitt gamla favoritband TOOL. Den är kanske inte lika cool om man inte vet hur Maynard är, men det är ju faktiskt vad jag tycker som räknas i detta fall! Sen så är ju budskapet härligt också.

Tool - Hush






Den andra videon är kanske den som är coolast när jag tänker efter, den har jag även lagt upp här tidigare men den är väl värd en kik till. Videon är helt galen och låten är ju fruktansvärt mäktig. Kan knappt vänta på deras nya skiva! Tyvärr så är kvalisorten inte den bästa vilket gör att den tappar en del.

Meshuggah - Rational Gaze (Från re-releasen av Nothing)






Kommentarer
Postat av: Per

Meshuggah är för jävla härliga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback