WOOOHA

Tja!

Long time, no see. Men nu är det väl dags igen. Efter att ha haft ett relativt långt uppehåll på 3 långa veckor så blev det alkohol i lördags och visst blev jag askalas som jag lovade. Igår smällde det igen, Micke fyllde år. Eller inte igår egentligen men det firades då. Det blev en helvetes massa öl. Fint de. Innan den stora massan kom så passade vi på att spela genom "Golden Axe II" mkt fint spel det!

Iaf alla andra stack ut, jag stack hem, hade varken pengar eller ork att dra ut. Nu sitter jag här i kalsipper och är riktigt bakis. Sitter även och spånar på ett blogginlägg som ska komma snart. En liten lista som enbart jag kommer ha njutnung av, tror jag iaf. Kanske Glurko också.

Till helgen blir det fullt upp. Ska till min kära mormor på fredag och hjälpa henne trava ved. På lördag ska vi boys köra en heldag, det är finnkamp och Em-Kval på tv, vi ska spela massa warhammer och vara allmänt häftiga. Blir nog as kalas. På söndag vankas det bröllopsfest då Bengan o Svante har gift sig. Så får väl se hur det slutar.

NU, ja jag borde fixa lite frulle om jag ska orka med att måla syrrans lägenhet idag. Huja.


Kommentarer
Postat av: lordwilma

askalas yee.
okej. vha en trevlig helg ville vulva.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback