Hip-Hip-Hooray!

It's BLAWG-time.

Long time no see. Önskar jag kunde säga att jag haft mkt att göra så jag inte har haft tid, men då hade jag ljugit fett. Iaf in the meantime since my last blawgentry så har det hänt ganska mkt t.ex så har bloggen hunnit fylla 1 år, grattis bloggen, jag har blivit bestulen på min mobil, min ipod har blivit förstörd av en horibel människa, oklart vem. Däremot har jag skaffat en Torsdagsbiljett dvs den dagen då Rage Against The Machine spelar. Så har du inte skaffat en biljett redan så är det hyperaktuellt. Har som vanligt lyssnat på mkt bra musik även sneakpreview av BloodBaths nya mcd, låter snuskigt bra. Den 10e Mars smäller det, då släpps The Unblessing Purity.

Jag orkar inte skriva mer nu.

Beý

Kommentarer
Postat av: Banana

Har dem? Hade jag ingen aning om ang. delkarationen?
Där ser man!=)

2008-02-23 @ 23:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback